Synology - dyski sieciowe w Polsce

Synology w Polsce

punkt Dlaczego warto kupić ?

punkt Interfejs użytkownika DSM

punkt Oprogramowanie DSM 6

punkt Możliwości Synology

punkt Moduły dodatkowe

punkt Synology w biznesie

punkt Synology w domu

punkt Kopia zapasowa danych

punkt Funkcja Time Backup

punkt Konta i uprawnienia

punkt Kontrola dostępu przez ACL

punkt Wirtualizacja z Synology

punkt iSCSI w Synology

punkt Porównanie wydajności

punkt Bezpieczne dane - RAID

punkt Ochrona przed ransomware

punkt Dyski twarde dla Synology

punkt Sklep Synology PL

punkt Kim jesteśmy ?

punkt Pomoc techniczna

punkt Zgłoszenie awarii i pomoc

Wersja demo online

punkt Wejście do Synology ->

punkt Login: admin

punkt Hasło: synology

Wsparcie serwisowe

Pakiety EPA Care Pack

Tylko w EPA Systemy mamy programy serwisowy dla Synology. Do 5 lat gwarancji, serwis door-door, on-site, wsparcie techniczne i wiele więcej. Sprawdź co jeszcze oferujemy w pomocy tehnicznej.

Systemy monitoringu

Kamery IP przemysłowe

Czy wiesz, że każdy serwer NAS Synology posiada obsługę kamer IP i bogate funkcje stacji monitoringu video ? Synology poleca kamery Etrovision >

Facebook Synology

Wejdź na Facebook. Bądź na bieżąco z nowymi produktami Synology.

 

Zapraszamy również na Google+. Tam też zawsze pełne info o Synology.

 

Pomoc techniczna i obsługa serwisowa Synology

Pomoc techniczna jest dostępna dla wszystkich użytkowników dysków sieciowych Synology, którzy zakupili urządzenie pochodzące z naszej dystrybucji lub posiadają EPA Care Pack lub EPA Support Pack (pakiety dostępne w sklep.synologic.pl). Dzwoniąc lub pisząc do nas, zawsze prosimy o przygotowanie i podanie numeru seryjnego urządzenia.

Dla wszystkich serwerów Synology prowadzimy pełny serwis pogwarancyjny oraz operacje odzyskiwania danych z uszkodzonych macierzy - dla nas nie ma przypadków beznadziejnych. Posiadamy pełny magazyn części zapasowych, wyszkolonych przez Synology Inżynierów oraz specjalistyczne oprogramowanie do analizy i odzyskiwania danych z macierzy RAID.

 

Serwer Synology nie działa ?   Zgłoszenie serwisowe !

 

Przed kontaktem z działem pomocy technicznej prosimy o zapoznanie się z instrukcją obsługi serwerów Synology (PDF w języku polskim). Pomoc techniczna dla użytkowników dostępna jest drogą elektroniczną (formularz zgłoszenia awarii) lub e-mail: serwis@synologic.pl oraz telefonicznie dla osób posiadających EPA Care Pack lub EPA Support Pack: (91)-4315367. Serwis pracuje w dni robocze (pon - pt.) w godzinach od 8.00 do 16.00.

 

adobeWarunki gwarancyjne Synology adobeWarunki usługi Next Bussines Day adobeFormularz zgłoszenia usterki RMA

 

EPA Support Pack

EPA Support Pack

- pomoc telefoniczna przy uruchomieniu i wdrożeniu,
- wsparcie w przypadku problemów współpracy w sieci,
- powiadomienie o dostępnych aktualizacjach,
- pomoc przy aktualizacji oprogramowania,
- pomoc techniczna w sprawach nietypowych,
- możliwość monitoringu serwerów drogą elektroniczną,
- priorytetowy tryb rozpatrywania gwarancji

EPA Care Pack

EPA Care Pack

- dodatkowy 1 rok gwarancji na urządzenie
- 100% usługa gwarancji door-door

- pomoc telefoniczna przy uruchomieniu i wdrożeniu,
- wsparcie w przypadku problemów współpracy w sieci,
- powiadomienie o dostępnych aktualizacjach,
- pomoc przy aktualizacji oprogramowania,
- pomoc techniczna w sprawach nietypowych,
- możliwość monitoringu serwerów drogą elektroniczną,
- priorytetowy tryb rozpatrywania gwarancji

EPA NBD Pack

EPA NBD Pack

- usługa gwarancji door-door
- urządzenie zastępcze na czas naprawy - bezpłatnie
- dostawa zastępczego urządzenia w 24godz. od zgłoszenia
- pomoc przy migracji danych na nowy serwer
- zwrot urządzenia zastępczego po uruchomieniu właściwego
- priorytetowy tryb realizacji gwarancji

 

Usługę EPA Care Pack można zakupić tylko i wyłącznie dla serwerów pochodzących z naszej dystrybucji, nie później niż 12 miesięcy od daty zakupu serwera lub bezpośrednio razem z produktem w naszym sklepie internetowym pod adresem sklep.synologic.pl

 

Rozszerzona o 1 rok gwarancja obowiązuje od daty zakupu urządzenia potwierdzonej dokumentem zakupu (faktura / paragon). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o wcześniejszy kontakt z naszą firmą serwis@synologic.pl lub tel. (91)-4315367. Z przyjemnością udzielimy wszelkich informacji. We wszelkich pozostałych kwestiach związanych ze zobowiązaniami gwarancyjnymi EPA Systemy, obowiązują zapisy gwarancyjne podane na stronach internetowych poszczególnych produktów.

 

Oferta specjalna - serwis "on-site" dla serwerów Synology

Wiemy, że dla wielu z Państwa konieczność zapewnienia stałej dostepności danych jest najważniejsza. Zdajemy sobie również sprawę, że każde, nawet najbardziej niezawodne urządzenie może ulec awarii. Dlatego specjalnie dla naszych Klientów oferujemy wyjątkową usługę serwisową: serwis w miejscu instalacji serwera na terenie całej Polski z terminem skutecznej naprawy w ciągu 24 godzin. Jest to usługa dedykowana dla najbardziej wymagających, dlatego każdorazowo prosimy o kontakt z naszą firmą tel. (91)-4315367 lub e-mail: serwis@synologic.pl

 

Naprawy gwarancyjne

W przypadku uszkodzenia dysku sieciowego Synology podczas trwania gwarancji prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym serwisem w celu ustalenia dalszej drogi postępowania i sprawdzenia możliwości szybkiego usunięcia awarii zdalnie. Uszkodzone urządzenia Synology prosimy wysyłać do naszego serwisu dowolnie wybranym kurierem tylko po wcześniejszym zgłoszeniu awarii do serwisu. Urządzenia wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia awarii (RMA) prosimy wysyłać na adres:

 

EPA Systemy Sp. z o.o.

Al. Wojska Polskiego 154

71-324 Szczecin

 

Prosimy bardzo pamiętać, aby urządzenia przesyłane do serwisu nie zawierało dysków twardych (chyba, że serwis w celach diagnostycznych wyraźnie poprosi o ich wysłanie). Prosimy również o bardzo staranne zabezpieczenie przesyłki przed ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe w transporcie. Przesyłki są każdorazowo fotografowane przed przystąpieniem do czynności serwisowych oraz po ich zakończeniu.

 

Różnice pomiędzy dyskami twardymi

 

Jaki dysk twardy wybrać do serwera

 

Dyski sieciowe - sklep

Sklep Synology - dyski sieciowe

Zapraszamy na zakupy serwerów Synology w naszym sklepie. Zapewniamy stałą dostepność, dostawa w 24 godz i nasze pełne wsparcie. Wejście do sklepu ->

Pakiety dla Synology

punkt Monitoring - kamery IP

punkt Serwer pocztowy i klient

punkt Stacja muzyczna i radio

punkt Pobieranie plików z sieci

punkt Drukowanie w sieci LAN

punkt Galeria zdjęć i filmów

punkt Zarządzanie mobilne

punkt Aplikacje iOS / Android

punkt Pakiety dodatkowe

Kontakt z nami

Dział Handlowy ->

tel. (91)-4315-360, -61, -62

biuro@synology.com.pl

 

Pomoc Techniczna ->

tel. (91)-4315-367

serwis@synology.com.pl

Recenzje Synology

Więcej recenzji dysków sieciowych i informacji z rynku serwerów:

Dyski sieciowe i macierze dyskowe - kompedium

Serwer Synology DS212Serwer Synology DS212

Chip Tip Recenzje Synology DS212+

Recenzja Synology

Recenzja Synology

Recenzja Synology

Recenzja Synology Recenzja Synology

Testy Synology

Recenzja Synology Cloud Station

Copyright 2015, EPA Systemy Sp. z o.o.

Zobacz także: || Dyski sieciowe QNAP || Dyski sieciowe Asustor || QNAP - sklep || Synology - sklep || Kamery przemysłowe || Backup danych Ctera || Przełączniki KVM ||

 

Pomimo dołożenia wszelkich starań nie możemy zagwarantować, że podane przez nas ceny oraz dane techniczne są wolne od błędów. Ceny nie stanowią oferty w myśl kodeksu handlowego, a nieprawidłowości nie mogą być podstawą roszczeń. EPA Systemy Sp. z o.o. jest zarejestrowana w KRS nr 0000241302, NIP: 852-245-73-81. Jako przedsiębiorca prowadzący sprzedaż sprzętu EE zobowiązani jesteśmy do informowania kupujących o jednostkowym koszcie gospodarowania odpadami KGO, który wynosi 0,35 zł/kg - jest to cena składowa towaru i nie stanowi kosztu dodatkowego.

e-mail: epa@profipc.pl